söndag 24 oktober 2010

Ullared ikväll!


Ikväll bär det av mot Ullared!!!
Har mycket att stå i innan dess och ska börja packa alla saker åt mig och Jolie, Jens får packa själv! :D
Ska bli jätte roligt! :) Fast jag önskar jag kunde teleportera mig dit så jag slapp sitta i bilen så länge.
Har en jätte lång inköpslista och Jens blev lite orolig, men jag sa att det var mer en lista på saker vi behövde inte nödvändigtvis saker vi helt promt skulle köpa. Då blev han lite lugnare. :D

Imorse klev Jens upp med Jolie så jag fick äntligen sova ut och det var väl behövligt!! Tror Jens tyckte det var ganska mysigt att ha henne för sig själv! Han gav henne gröt och fruktpuré till frukost och så hade de sett på Händige Manny.
Tror hon har börjat med en ny morgonrutin...Hon vaknar strax före 7 nu. Jag som var så glad att hon alltid vaknade vid 8-9 tiden. Men det kanske bara är tillfälligt...hoppas jag! :P
Känns jobbigt att kliva upp när det fortfarande är mörkt ute...men det blir ju så vilken tid man än kliver upp i vinter så det är väl bara att vänja sig.

Nu ska jag börja packa och göra klart det sista. Åka och handla hundmat också, för pappa ska vara hundvakt. :)

4 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har! :) Jag är skitavis faktiskt, skulle också vilja åka till Ullared. Har hört att de har väldigt stor babyavdelning! Fast jag inser att man nog ska ha med sig en kasse pengar. ;)

    Jag lämnar adressen till min blogg även om jag har gått från hyffsad bloggerska till urusel...

    Jenny

    SvaraRadera
  2. Hoppas resan går bra och att ni hittar många fynd:)

    SvaraRadera
  3. Tipsar om utlottningen av en jättefin klänning hos Helenas Hem i min blogg... Vill du inte tävla så är hennes blogg värd ett besök iaf, hon har så otroligt fint hemma. :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni har det mysigt där nere! :) det är verkligen en upplevelse tycker jag :) vill verkligen tillbaka dit :) Planerar en resa i Mars/April. :)

    SvaraRadera