fredag 8 oktober 2010

Sne!!!

Upptäckte just en obehaglig sak!!
Klev ur duschen och tittar mig i spegeln och av en händelse tittar jag på mina höfter och tänker usch vad tjock jag är...sen ser jag! Jag är ju jätte jätte sned! Den onda sidan är över 3 cm högre än den andra... ???
Vad är detta om...??

Jag blir mer och mer nervös, så jag ringer till vårdcentralen och sjuksköterskan tycker inte det låter bra alls och vill att jag ska åka in på sjukhuset... What?! Vad är de här om!!
Men hon beslutar sig om att be sjukgymnasten ringa upp mig, så här sitter jag nu, nervös och orolig med ont i magen och väntar på att sjukgymnasten ska ringa upp mig!
Vad kan det vara för fel? Är höften ur led eller vad fasen har hänt? Kan det bli såhär av ryggskott?? Tror inte de...

Fortsättning följer...

3 kommentarer:

  1. Usch men när jag hade praktik på timrå vc så fixade sjukgymnasterna det där ganska lätt. Dom tryckte tillbaka höften på plats. Dina ligament är väl fortfarande lite "töjbara". Hoppas det ordnar sig.

    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Va läskigt, hoppas att det är lika lätt som det låter på cilla...bara knäcka tiollbaka lite.

    Va fin bloggen har blivit förresten:)

    SvaraRadera
  3. Usch då, hoppas det ordnar sig snart!
    Jättefin design på bloggen :)
    Kram

    SvaraRadera