måndag 11 oktober 2010

Grädden på moset...

Jajameeeeeeeen!!!
Då om inte min personliga misär var tillräcklig, så tar vi och slänger in en gigantisk mjölkstockning med 40 i feber också. Bröstet ser ut som en knölig variant av Dolly Partons bröst. Det gör så jäkla skit ont så jag får tvångstankar om att skära bort bröstet med en kökskniv.
Dessutom så vill inte Jolie suga från det bröstet heller, för det kommer ju nästan inget ur det. Hon äter, släpper och skäller riktigt på mig, hon tittar på mig och gråter inte riktigt men gnäller jätte högt och slänger med huvudet.
Har försökt att pumpa ur det men de går inge vidare heller. Om det blir värre så är det risk för bröstböld.

Men även om jag mår piss på grund av bröstet måste jag åka till vårdcentralen med ryggen idag.

Nu är de nog med de här!! Nu är de dags för att nåt roligt händer istället!!

Lägger upp en snygg bild på mina sneda höfter också. Bortse från putmagen. Har även bröstvärmare på mjölkstockningsbröstet också som ni kan bortse från.

Det är den raka sidan som är den normala.

Lägger upp lite bilder på mina älsklingar som kontrast till allt :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar