onsdag 20 oktober 2010

Snornatt!

Inatt har varit den jobbigaste natten på riktigt länge! Jolie har vaknat var 20:e minut för att hon är så snuvig.
Jag har varit tvungen att gett henne näsdroppar och sugit snor hela jäkla natten.
Jag är så sjukt trött! Hade ju inte sovit bra igår heller så man är ganska uttömd på energi.
Nu sitter hon och tittar på barnprogram i babysittern och hostar och snorar lillstackaren. Jag önskar jag fick ta hennes förkylning så hon slapp vara sjuk!
Hoppas att det inte blir någon långdragen förkylning! Men det är ju tur att hon blivit rund och go iallafall för nu klara hon nog en förkylning bättre.

Idag ska jag till sjukgymnasten och bli utdragen och knådad. Ska bli skönt! Jag tycker smärtan har ändrats lite sen jag började med övningen jag fått. Den har liksom krypit lite högre upp, det gör inte ont ner i fotknölen längre. Men jag domnar fortfarande hela tiden i benet och foten. Men det verkar definitivt gå åt rätt håll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar