torsdag 28 oktober 2010

Tillbaka från shoppingmeckat

Ja nu var man tillbaka från Ullared då med en säck med grejer.
Vi åkte ner på Söndagnatt, vilket vi knappast skulle göra om fler gånger, och kom till Gekås kl 8 på måndagmorgon och började shoppingen. Men vi var nog mest trötta och Jens hade inte sovit på 24 timmar. Om vi säger så här så blev det en väääldigt tidig kväll för hela familjen!
Jolie har varit så snäll hela resan och hon har funnit sig bra i hela situationen. Kan inte fatta hur nöjd och glad hon har blivit, underbara unge!!
På tisdagen hade vi mysmorgon hela familjen och åkte inte ner på Gekås förrän vid halv 10-tiden, för vi hade inte så mycket kvar att handla och vi var inte där i så många timmar. Vi satt och fikade och strosade runt och verkligen tittade på saker, för på måndan var man så trött så man for bara runt planlöst och tog alla saker som stod på listan.
När vi kom hem gjorde vi oss i ordning och tog en promenad i solen, för att titta lite på omgivningarna. Vi promenerade till en thairestaurang och åt middag och där fanns sushibuffé till min stora lycka! :)
På onsdagmorgon så packade vi ihop och åkte hem. Vi stannade till i Stockholm och hälsade på Jens syster med familj och blev bjuden på middag. Jolie var helt fascinerad av sin kusin Jocke och kunde inte släppa honom med blicken! Gullungar!!
Det var så otroligt skönt när vi kom hem! Borta bra men hemma bäst!!
Tycker ändå resan ner och upp gick väldigt bra trots diskbråcket. :) Man är väl stenhård ;)! Fast jag vågar inte berätta för sjukgymnasten var vi varit, då blir hon nog inge glad på mig. :S
I natt sov jag så gott och när Jolie vaknade vid 4 fick hon ligga kvar i min säng efter ammningen och när hon vaknade vid 7 så låg hon och smekte min kind och "pussade" (smakade) på min kind. Älskar henne så det gör ont i hjärtat!!
Idag ska jag gå igenom alla saker vi köpt och tvätta alla textiler. Sen ska jag och Jolie ta en promenad om vädret tillåter. :)
Vi ska även på bvc på föräldragrupp och sen ska vi väga Jolie, det ska bli riktigt spännande för det känns att hon växt massor sen vi började med ersättning och gröt. Hon har blivit både längre och en hel del "bitigare" :D!

Lägger upp några bilder från resan också :)!











1 kommentar:

  1. Men vad mysigt ni verkar ha haft! Skönt att det gick så bra med ryggen också.

    För att länka så markerar du själva ordet du vill att man ska klicka på, sedan trycker du på den lilla knappen ovanför med en kedja på eller hur man ska förklara det. Hur som helst, då får du upp en ruta där du skriver in adressen du länkar till. Hm... hoppas det där var till nån hjälp. :)

    SvaraRadera