tisdag 12 oktober 2010

Solen :)

Idag känns som en bra dag! :)
Mjölkstockningen släppte igår på eftermiddagen, det var som en propp släppte och sen försvann febern och allt kändes så mycket bättre! :)
Sen var jag till sjukgymnasten och fick reda på att jag har en skadad disk i ryggen som gjort att jag har fått en kotförskjutning, så det är därför jag är så sned.
Hon tog in en annan sjukgymnast och de stod och diskuterade väldigt länge om hur de skulle göra medan jag låg på britsen, kände mig minst sagt som omyndigförklarad.
Fick en liten övning jag skulle göra hemma som har till uppgift att "skjuta tillbaka" kotorna i rätt läge.
Sen blir det många besök hos sjukgymnasten framöver. Men de känns bra att jag är på vägen mot en frisk rygg igen. :)

Idag ska vi på föräldragrupp, det ska bli jätte roligt, var ju ett tag sen vi var på nåt överhuvudtaget efter som jag inte varit riktigt på topp. Men nu hoppas jag att vi kan vara med på lite saker igen. Känns som jag börjat få lappsjuka av att sitta hemma dag ut och dag in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar