torsdag 31 mars 2011

Min "konst"

Tänkte slänga upp några av tavlorna jag målat...tycker egentligen att det är lite jobbigt att visa upp dem (Jag är min största kritiker), men jag vill komma över den känslan så då lägger jag upp dem här! :)


"Rädslan"

"rose and leaf"

Denna har jag gömd bland en massa lådor. Påbörjade den när jag var gravid och slutförde den under Jolies kolikperiod, så är därför missnöjd med den. Tycker den blev misslyckad, men det beror väl på brist av koncentration pga barnskrik. :D
"tree of love"

"Kärleken övervinner allt"


"Längtan"

"Ensam ballerina"

Tyckte ramen var fin men hade inget att sätta in i den så då målade jag några blommor :D

Halvfärdig tavla egentligen

"Thornflowers"




Kommentera gärna så jag vet om de är nåt att ha :)
Fast å andra sidan kanske man blir avskräckt att måla mer om alla tycker de är asfula. :D

8 kommentarer:

  1. Jädrar vad duktig du är! :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag tycker att du är jätteduktig! Gillar Tree of love! Förstår inte hur du hinner med att måla! Jag gillar ju också att måla men hinner inte när jag jobbar. Det blir lite när jag har sommarlov. En vacker dag blir det väl vernissage i Ljustorp?
    Jolie verkar vara en pigg och gullig tjej! Tänk vad tiden går fort, snart är hon ett år och mitt lilla barnbarn Olivia blir två.
    Lycka till med det fortsatta målandet och hälsa din pappa så mycket!
    Vårliga hälsningar Annalena

    SvaraRadera
  3. Tack Annalena!
    Tror knappast att det blir ett ljustorps Vernissage faktiskt :D!
    Jag målar medan Jolie leker eller vilar, blir mer tid till att måla nu när jag är mammaledig.
    Ja de växer snabbt småtjejerna :)!
    Ska hälsa pappa från dig.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jätte snygga tavlor!!!! Tycker absolut att du ska fortsätta måla tavlor du har talang!!!
    //Anna

    SvaraRadera
  5. Jättefina Katta! Jag gillar Tree of love! :)

    SvaraRadera
  6. Jag håller med alla ovan :) Super fina!
    Tycker kvinnan med uppsättning var snygg och även trädet ! Fortsätt måla!

    SvaraRadera
  7. Tack Jenny och Camilla! :)

    SvaraRadera