onsdag 24 november 2010

Snart advent

Idag har inte hänt så omvälvande mycket...som vanligt i mitt liv. :S
Jag skriver ändå.
Jag har strukit och satt upp julgardiner i köket och ska sätta upp gardiner i matrummet och så fort Jens kommer hem ska jag ner i källaren och leta upp jullådorna och ta upp adventsstakarna.
Det blir lite pö om pö när man har en liten tjej som vill ha all uppmärksamhet. :)

Jag såg klart en film idag som jag sett typ högst 20 min åt gången av i flera dar på grund av tidsbrist. Men den var så spännande att jag ville se klart den. Det var en Disneyfilm, Bridge to Terabithia. Det slutade med att jag satt och tokbölade på golvet! Den var så sorglig att mitt hjärta höll på brista. Jag var inte beredd på att den skulle sluta så sorgligt. Jag är på tok för blödig nuförtiden för att se såna filmer. Det är skräckisar, komedier och action som gäller för mig.


Har känt mig lite allmänt ledsen och ensam idag. Det är så jobbigt att vara hemma hela dagarna och inte ta sig någonstans.
Jag längtar efter att ha vuxet samtal med någon!

2 kommentarer:

  1. Vill du och Jolie träffas å hitta på nått nån gång....e mest hemma jag me, om jag inte e med mamma min :P

    SvaraRadera
  2. Instämmer med att det är jobbigt att bara vara hemma själv om dagarna fast man har världens underbaraste som sällskap, men man får dåligt med respons när man pratas mest joller å skratt å flin :). // Anna

    SvaraRadera