torsdag 21 oktober 2010

Sömnlösa nätter...

Igår var jag hos sjukgymnasten och hon undersökte ryggen. Jag är inte lika sned längre, så det går åt rätt håll.
Tycker egentligen att det var ett totalt bortkastat besök för hon gjorde inget mer än dra lite i benen och det tog ca 5 min. Sen fick jag ligga på mage och göra samma övning som jag gör hemma medan hon höll på att sms:a.
Jag frågade hur länge det skulle ta ungefär innan jag var bra och hon sa att jag fick nog ställa in mig på att det kunde ta ett bra tag. Men hon tyckte inte det verkade som jag hade den värsta typen av diskbråck i alla fall, så det var ju skönt!
Efter sjukgymnasten hämtade vi min far på jobbet, sen åkte vi och åt på ikea.

I natt har det varit lika jobbigt som igår natt. Igårkväll hade Jolie feber så hon fick alvedon innan hon skulle sova och så fick hon nezeril för att underlätta andningen. Men hon har haft grymt jobbigt med allt snor, det bara bubblar när hon andas. Jag har sugit och sugit med nässugen hela natten. Tycker så synd om lillgumman!
Hon har haft jätte jobbigt att äta också, hon låter som hon håller på kvävas och hon vägrar ju släppa och andas mellan varven också.
I natt retade jag mig nåt vansinnigt på Jens också som låg där och snarkade medan jag gick och bar på Jolie som inte kunde somna i liggande läge. Han vaknade inte ens när hon skrek för högan skyn när jag sög snor. Fattar inte hur han kan sova och snarka när det är så livat, han skulle inte märka om en bomb small av utanför huset.
Till helgen ska jag sova och han får gå med henne!!

1 kommentar:

  1. Haha, jag känner igen den där irritationen! Hilding sov skit dåligt härrom natten så jag var upp stup i kvarten och Stefan sov precis som vanligt. Tillslut så suckade jag högt och irreterat varje gång jag klev upp för att Stefan skulle vakna och hjälpa till, men icke! Haha.

    SvaraRadera