lördag 2 oktober 2010

Trööötttt!

Leksaker och böcker
Kläder

Allt för lite över 300:-


Nu har jag shoppat kläder och grejer till Jolie i flera timmar på bytesmarknaden i bergeforsen. Fast den mesta tiden gick åt att stå i kö och trängas tyckte jag, men det var de värt!
Handlade för lite över trehundra riksdaler och fick en massa saker. Tänkte spara på handlandet och pengarna också eftersom vi ska till ullared i slutet av månaden.
Ikväll ska vi på biteline med Jens syster Victoria, Robert och deras två pojkar Hannes och Joakim. Ska bli gött!
Nu ska jag göra mig i ordning sen ska jag vila en liten stund för det blev inte mycket sova i natt bara för min satans rygg.
Nu har vi just kommit hem från biteline och jag måste säga att det var en dunderflopp utan dess like!! Tur att det var bra sällskap i alla fall!
Det börjar med att vi får vänta jätte länge innan maten kommer och när den väl kommer får både jag och Vicky fel mat. Vi får lax istället för kycklingen vi beställt. Vi får välja på att skicka tillbaka den och vänta ytterligare eller äta laxen och få efterrätten gratis. Vi väljer att äta laxen, men inte just för att få efterrätt utan för att vi inte ville vänta en evighet till och få sitta ensam och äta. Dessutom fick Hannes kalla kycklingnuggets. Det sööög!! Dröjer nog länge innan jag går tillbaka dit!
Jolie är så grymt lättsam btw, hon var nöjd och glad hela tiden och efter en stund blev hon trött och då tog jag snuttetrasan och nappen och la ner henne på armen och trots att det var hur livat som helst så somnade hon.



2 kommentarer:

  1. Men så bra! Säg gärna till nästa gång när du vet om nån sån där marknad för det skulle jag också vilja gå på :)

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Ja det är faktiskt kanonbra med såna här marknader! Jag var med Jens systrar. Till våren är nästa gång det är i bergeforsen och då får du jätte gärna hänga på :)! De finns allt från skor, kläder, ytterkläder till sportgrejer och leksaker. Det mesta kläder säljs för 10-20 kr st. Så man kan få ihop bra mycket saker för under 500 kr!

    SvaraRadera