fredag 15 oktober 2010

Mitt älskade lilla lilla lilla barn!

Jolie är min stjärna!
Tycker att det märks skillnad på henne nu sen hon börjat få ersättningen. Hon är piggare på nåt sätt. Men bojojoj vad hon kräks alltså, det är ju nästan omöjligt att få henne att inte kräkas. Man måste ha henne blixtstilla liggande efter hon ätit, så hon får mat innan hon ska sova och en stund efter hon sovit, pytsar på henne lite extra för att hon ska gå upp bra i vikt eftersom mycket av det hon äter kommer upp igen. Idag ska vi köpa gröt också, få se hur det går ner. :)

Hon har blivit grymt bra på att ta sig fram nu, man vågar inte lämna henne en sekund längre. Hon kör "larven" framåt nu, hon liksom drar sig framåt med armarna och trycker på med benen. Det är inte riktigt krypande än, men det kommer.
Fast hennes stil fungerar ju också, hon tar ju sig definitivt framåt och i rasande fart dessutom. Jag tror hon är väldigt tidig på den fronten. Trots att hon är pytteliten så utvecklas hon bra. :)

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka och handla mat till middagsbjudningen imorgon och så ska vi in på barnenshus en sväng för att köpa en ny nappflaska bland annat.

1 kommentar:

  1. Hon utvecklas ju så himla snabbt! Inte konstigt om hon behöver mer mat då hon rör sig så mycket:) Jag längtar tills imorgon,ska bli mysigt att ses. Det känns som det var längesen vi sågs nu!

    Kramar

    SvaraRadera