torsdag 3 mars 2011

Massor med bilder från kalas och annat!

Ja nu är det verkligen dags att uppdatera!
I helgen så var vi på Johans 30årsfest som sagt, men jag och Jolie åkte hem strax efter 20 för hon var döslut och kunde inte sova där för det var så livat. Men det var ganska skönt att komma hem faktiskt. Jens blev inte så långvarig heller, han kom hem vid 23-tiden eftersom födelsedagsbarnet hade däckat vid 22.
Innan vi åkte dit kom Ängla och Varga hit och höll mig och Jolie sällskap. Jolie är väldigt fasinerad av sin lilla kusin och vill gärna klämma och känna på henne.
Vi åkte till festen vid 14-tiden och mötte upp alla andra. Efter en stund kom Johan, Robert och Jens på skotrarna och då blev det -surprise Johan!! Sen blev det bål, korv och hamburgegrillning, tävlingar och annat. Jag var med på en dragkamp och efter så hade jag blodutgjutningar på armen, jag blir ju så tävlingsinriktad. :D
Sen blev det mat och Patrik spelade gitarr och sjöng.

Mamma och Jolie kalasfina



Jennie och Basse


Ängla och Varga (som får lite mat)


Bilder från festen




På söndan kom Linda, Annie och Jeanette på besök och fikade lite med oss. Känns så skönt att Linda är hemma igen! Nu är det bara Kristin som jag väntar hem, ska bli så roligt när hon kommer hem! Kommer att bli kramkalas!
Efter Linda, Annie och Jeanette åkt hem så var vi först på birsta en sväng och handlade lite, sen åkte vi till Albin och firade honom på 1årsdagen (1 dag försent eftersom det var 30-årsfest på lördan).

Barnen leker hemma hos Albin och firar att han är 1 år





På måndan städade jag och sen åkte vi och storhandlade mat.
Tisdan var vi på kyrkis och sen var jag till studievägledaren, vilket var väldigt givande. Så nu ska jag plugga några ämnen på komvux, sen blir det plugg på högskolan.
Det blev ingen klädträff för tiden hos studievägledaren drog ut på tiden och det blev lite stressigt.

Bilder från Kyrkisen



Igår skulle vi haft mamma-barn träff hos Johanna i söråker men en av bebisarna, lille Vilgot hade fått magsjuka, så då ställde vi in. Var roligare om alla kunde vara med. Så det blir nästa onsdag istället.
Jag, Jolie och Kirsch gick på en långtur i det härliga vädret istället, sen putsade jag lite fönster när jag kom hem. På kvällen så hade Jens hyrt The last airbender och jag tyckte den var riktigt bra.
Ja det var i långa drag vad som hänt de senaste dagarna.

Jolie har stängt in katten PA i skåpet


Lite andra Jolie-bilder :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar