fredag 11 mars 2011

Bokat å klart!

Nu har jag bokat biljetter till hoffmaestro! Ska bli så grymt roligt att få gå ut och ha en riktig tjejkväll för första gången sen Jolie kom!
Jag har varken kunnat eller egentligen velat tidigare, jag har varit i en Jolie-värld. Sen har jag inte känt mig så pepp heller, man är ju konstant nerspydd och matkletig och att båda upp någon slags partykänsla har ju varit omöjligt. Men nu känns det bara jätte skönt att få komma ut och släppa att vara mamma bara för någon timme.
Jag har iofs inte den bästa självkänslan just nu, jag är mullig (i mina mått mätt) och blek och har inte haft råd att handla så mycket fina kläder.¨
Jaa kläder ja...vad ska man ha på sig när man går ut??
Jag har ju bara en massa vardagskläder. Måste nog köpa nåt nytt...vad brukar folk ha på sig när de går ut nu? Tips är vääääldigt välkomna!!!
Jag har inte varit ut sen innan jag blev gravid och det är över ett år sen. Jag tyckte jag hade ganska bra koll innan jag fick barn, men nu har jag ingen aning!

Jag och Jolie för ca 1 timme sen :)

1 kommentar:

  1. Åh, jag längtar som tusan efter fredagen:) Men jag har samma problem som dig, vad tusan ska man ha på sig?!!! Jag måste in på stan och birsta och kika runt lite och se om man kan hitta sig nåt snyggt. Måste tömma sparkontot först bara!

    Vilka fina bilder på dig och Jolie, jätte söta!

    Bilderna i förra inlägget var ju också fina, jisses vad stor hon ser ut när hon står själv! Går hon nu också? Det kan inte vara långt borta i alla fall.

    Hoppas att du kryar på dig snart!
    Massa kramar!

    SvaraRadera