fredag 1 april 2011

Fredag

Dagen kunde ju ha börjat på ett bättre sätt. Jolie vaknade kl 3.25 och hade jätte svårt att somna om. När hon äntligen somnat till så börjar hon sparka mig i magen i sömnen. Jag la över henne i spjälsängen och smyger ut på toaletten. När jag kommer tillbaka är hon vaken igen och det är bara att börja om. Till slut ger jag henne välling och då är klockan strax före 6. Då ringer Jens väckarklocka och han ligger och trycker på snoozknappen i ca 1 timme innan han kliver upp. Jolie somnar, men jag kan inte somna om. Jolie vaknar igen när Jens kliver upp för att åka till jobbet och då har ju jag såklart äntligen somnat. Jag lägger henne i spjälsängen en stund så jag får ligga och dra mig en stund och hon leker med snuttekaninen och bökar på.
Det är en underdrift att säga att jag varit trött idag!

Vi har myst och lekt och bara tagit det lungt idag. Jag har tvättat några maskiner tvätt.
När Jens kommit hem åker vi på apoteket för att hämta ut min medicin och kattens p-piller. Sen åker vi och handlar lite till fredagsmyset.
Jens gör fläskfilé och sås och jag gör klyftpotatis och vitlöksbröd. Blev supergott! Jolie fick vattenmelon till efterrätt och äääälskade det!
Nu ska vi se en film och kraaamas! :D

Hoppas ni får en bra kväll ni med! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar