fredag 4 mars 2011

Trött...

Idag är jag så himla trött! Jag sov jätte dåligt i natt. Jolie vaknade när jag och Jens skulle lägga oss och ställde sig upp i sängen och började gråta. Jag lyfte ner henne i vår säng och då somnade hon direkt. Men hon har blivit som en liten proppeller när hon sover numer och det är i princip omöjligt att ha henne i sängen om man har någon plan på att kunna sova. Hon ligger och sparkar en i magen och det är helt otroligt egentligen hur stor plats en sån liten människa kan ta!
Efter någon timme gav jag upp och lyckades smyga över henne till spjälsängen igen.

Det har inte blivit stor chans till att kunna vila idag heller. Hon har blivit förkyld och jätte snuvig. Hon sov bara en kort stund på förmiddan och efter det har hon varit jätte gnällig och haft jätte dålig matlust. Det enda som gick ner utan knussel var lite fruktpuré.
Nu vilar hon igen, men jag måste försöka hinna med att fixa lite också, så ingen vila för min del.

Ikväll ska jag bjuda Jens på kasslergratäng och en citronmarängpaj till efterrätt. Känner för lite fredagsmys! :)
Har även piffat upp mig lite! För att behålla romantiken i förhållandet så underlättar det om man inte går runt i mjukisbrallor och t-shirt med bebisspya på jämt och ständigt.

Ha en trevlig fredagskväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar