torsdag 3 mars 2011

5 saker jag aldrig trodde skulle hända

1: Jag trodde aldrig att jag skulle vara totalt oberörd när jag får någon annans bajs på händer eller lite var annanstans.
2: Jag trodde aldrig att jag skulle helt utan att göra en min torka bort någon annans snor med min bara hand (i brist på annat) eller få en puss med en massa snor med på köpet utan att kräkas.
3: Jag trodde aldrig att jag skulle klara av att äta medan någon annan sitter och blåser snorbubblor bredvid mig.
4: Jag trodde aldrig att jag skulle utan att ens bry mig bara torka av mig lite efter någon annan spytt ner mig totalt, sen fortsätta gå omkring i affärer.
5: Jag trodde aldrig att jag inte skulle höja ett ögonbryn ens när hela mitt hem förvandlats till ett kaos av halväten mat, spypölar, och leksaker samt med en doft av gamla blöjor.

Men allt detta har hänt! Snacka om att man blir härdad när man blir mamma! :D

1 kommentar:

  1. håller med dig totalt :D tufft jobb att vara mamma, man är med om mycket! :D

    SvaraRadera