onsdag 23 mars 2011

Bara en massa bus och hyss!!

Min lilla dotter är en liten marodör!
Nyss blev det alldeles tyst längst bort i vardagsrummet...länge!
Jag tänkte inte på det på en gång för hon hade suttit vid sina böcker och tittat i dem och lekt.
Jag tittar dit och där är hon inte.
Plötsligt hör jag ett dovt smaskande...
...springer upp och ser att hon sitter bakom schäslongen och det hör till saken att jag just tvättat överdraget och dunöverdraget på den, så det är bara skumdynan som ligger där. Jag upptäcker att Jolie suttit och dragit lös stora bitar skumgummi som ligger utspridda över hela golvet...samt att hon har en hel massa i munnen som hon nöjt sitter och smaskar på. *suck*
Hopplösa busunge! :D

Bad hairday!

3 kommentarer:

  1. Haha, ja det var det där med ordning och reda hemma ;)

    SvaraRadera
  2. Tack =)
    Jag här hemma är det inte en lugn stund, men jag älskar det!Det är verkligen underbart med tvillingar, det händer så mycket nytt varje dag.Dom styr och ställer sinsemellan så det kommer nog bli många skratt framöver =)

    SvaraRadera