fredag 11 mars 2011

Tråkig kväll!

Ikväll så är Jens på bio med Johan och jag har svintråkigt!
Om jag hade varit smart hade jag hyrt med mig en film hem och kanske lite grönsaker och dipp. *suck*
Men men nu sitter jag här i min ensamhet istället och ser på Let´s dance som jag inte ens följt.
Jolie sover sött i sin säng, men hon ville inte somna gärna ikväll. Det slutade med att jag fick lägga mig med henne i vår säng och sussa ner henne och då äntligen somnade hon. Hon har haft kvällar nu sen förkylningen när hon vägrar somna, hon går in i andra andningen på nåt sätt och far runt som en tok och gnölar och grinar och har sig.
Tror det är en till tand på väg.

Jolie har fått massor med nya kläder idag. Det var pappa/morfar som köpte dem. Jag fick inte betala nåt själv idag! Han är världens bästa morfar! Han kommer skämma bort sitt barnbarn nåt alldeles hemskt!
Det bästa hon fick var nog ett gosedjur som hon valde själv, hon vägrade släppa det på hela tiden och toktjöt när kassörskan skulle ta betalt för den. Sen lekte hon och myste med den tills vi kom hem.

Slänger upp några bilder på kläderna och Jolies älskade Kitty (är inget fan själv av hello kitty men det är tydligen Jolie :))





Det blev en tekopp till mig själv, kunde inte låta bli för jag tyckte den var underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar