måndag 28 mars 2011

Mosig...

Idag har jag varit jätte hängig IGEN...jag är så grymt trött på det här nu!
Jag vill vara pigg och kry nu. Jag har idag druckit massor av vatten, echinagard, tagit alvedon, nässpray och sovit när Jolie vilat. Trots detta känns det som jag inte sovit på en vecka och har blivit sammanpressad under ett stenblock.
Vad ska jag ta mig till för att bli riktigt frisk??
Det har snart gått en månad sen jag var riktigt pigg.
Jag känner mig dessutom som en urusel mamma eftersom jag inte orkar leka och busa med mitt barn. Tur hon är bra på att underhålla sig själv. Hon är nöjd bara jag sitter eller ligger på golvet med henne en stund lite då och då medan hon leker och visar mig olika saker.
Solen skiner idag, men jag vet inte om jag orkar ta mig ut idag... Ska försöka gå en kort sväng (typ runt huset) bara för att vi ska få lite friskluft. Egentligen skulle jag vilja sova igen när Jolie vilar sin eftermiddagsvila, men då känner jag mig ännu uruslare.
Blir nog en väldigt tidig kväll för min del.

1 kommentar:

  1. Jobbigt att aldrig få bli helt frisk, jäkla vinterns fel! Krya på dig och tack för i lördags. Var himla trevligt men tiden gick alldeles för fort. Kramis

    SvaraRadera