onsdag 30 mars 2011

Lite bilder och en film när Jolie går!

Igår hade min älskling namnsdag så jag gjorde en rulltårta tills han kom hem och gjorde en rulltårtsbakelse till honom.
Lustigt nog hade Jens köpt tulpaner åt mig, trots att det var han som hade namnsdag. :D

Annars var dagen seg. Jolie mådde inge vidare och var väldigt gnällig och mammig.
Inatt vaknade hon jätte många gånger och grät. Hon var så täppt i näsan och hade svårt att sova. Vid 6 vaknade hon och ville ha välling. Hon fick även nezeril då och efter hon ätit somnade hon om och sov ända till klockan halv 9.
Jag passade på att vila när hon vilade. Jag mår mycket bättre idag. Nu ska vi snart ta en promenad. Tror friskluft kan göra gott, trors att ingen av oss är riktigt pigg.

Äter själv

Jolie och pappa ska sätta på pyjamasen och värmer sig vid brasan medans

Luftar sig lite

Jolie går

2 kommentarer:

  1. Snygg Jens är i håret!! :D äntligen är ruffset borta :) Åh, fasters pärla :D vad stor hon har blivit!! ååhh.. :) Kan vi träffas nått i veckan? jag har så långtråkigt på dagarna så om vi kanske kunde gå en sväng på birsta? kanske på Fredag?

    SvaraRadera
  2. Hihi, vad söta ni är då! Snart har eran Jolie också massor av hår ska ni se :) Allt går ju så snabbt nu för tiden, tycker jag i alla fall, hihi!

    Kram!

    SvaraRadera