fredag 15 april 2011

Tjockisless!!

Igår så kom Jenny och hämtade först Linnéa i öppom och sen mig och Jolie. Vi åkte hem till henne och hälsade på. Hon har gjort så himla fint i huset!
Jenny, Linnéa, jag och Jolie tog en riktig långpromenad och var ute i över 1 ½ timme. Var så skönt väder!!
På kvällen så kom pappa på kaffe och vi satt surrade ganska länge.

Idag ska Jens komma hem och hämta oss, så ska vi åka ner på birsta och köpa lister och titta på tapeter.

Jag har varit grymt tjockisless idag! Jag har nog provat vartenda plagg i min garderob nu på förmiddan. Jag vill gå ner massor i vikt nu!! Trött på mitt hull!
Jag vill ha tillbaka min kropp!
Så som jag alltid sett ut! Inte gå omkring i den här vobblande underhudsfettskostymen.
...ok jag är inte fet eller obest, men i mina mått mätt så tycker jag att jag är på tok för mullig nu! Jag har gått upp 1 klädstorlek sen jag blev gravid, från XSmall eller Small till storlek Medium. It sucks!!
Blir ingen beach 2011 om jag ser ut så här utan det blir vass 2011.

Bilderna är från när vi var på Rhodos sommaren innan jag blev gravid (blev gravid i september).

1 kommentar:

  1. det ordnar nog till sig med vikten, hoppas det för din skulle så att du får känna dig bekväm i den form du vill ha :)

    SvaraRadera