torsdag 28 april 2011

Bullbak och om man äter för många...bullig bak!

Idag har jag haft fullt upp.
Efter en natt med föga sömn igen (Jolie sover dåligt pga av tandsprickningen) tyckte Jens att jag gott kunde ligga kvar i sängen imorse. Jag låg kvar till kl 9.
Städade lite. Tvättade kläder. Sen fick jag för mig att jag skulle baka bullar och frysa in till Jolies kalas. Jag bakade dubbel sats, så nu har vi bullar till ett helt fotbollslag!
Fredrik tittade förbi på en visit och satt och surrade och fick sig en alldeles nybakt bulle.
På eftermiddan åkte vi iväg och köpte färg och hämtade våra tapeter. Vi gick även in på sängjätten och tittade på nya sängar. Sen åt vi på Ikea och tittade på garderober. Jolie fick en mjukdjurs hund/"bovve" som hon älskar och säger voff voff till hela tiden, så vi döpte den såklart till Voff! :D

När vi kom hem så nattade jag Jolie och Jens började grundmåla taket. Vi tog en fikapaus, sen fortsatte jag måla resten av taket.
Blir så grymt snyggt och jag älskar tapeten vi har valt!

Nu blir det sängen och imorgon blir det en till fullspäckad dag.

Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar