måndag 25 april 2011

Påskhelgen

Det har varit fullt upp under helgen.

I lördags så åkte vi ut till Cecilia och Robert vid 12.00 på dan. Vi åt grillade hamburgare till lunch. Sen var vi ute i sommarvädret hela dan. Vi lekte med barnen, sköt luftgevär, spelade kubb och hade det underbart!
Sen var det dags för middag och Cecilia hade gjort en jätte god sådan!
Vid 19-tiden på kvällen gick vi in och började natta våra barn. Efter det så stannade vi inne och fikade och spelade spel. Vi åkte nog hem efter 23-tiden.
När vi kom hem så vaknade Jolie när vi lyfte henne ur bilen så jag la mig i vår säng med henne och då somnade både hon och jag.

I söndags så var vi iväg och gratulerade min brorson Robin som fyllde 19. Vi åt tårta och myste.
När vi kom hem så satte Jens upp de sista listerna i sovrummet och började grundmåla. Jag och Jolie tog en promenad med pappa. När vi kom hem från promenaden så lekte Jolie på gräsmattan medan jag krattade och tog upp högar.
Pappa stannade på middag, det blev grillat! Gött!
Sen fortsatte Jens ett tag i sovrummet och jag nattade Jolie, som inte alls ville sova utan for runt som en proppeller i sin säng.
Hela natten och morgonen har hon varit så och jag vet inte vad som är problemet? Antingen är det tänderna eller också så håller hon på att bli sjuk. :S
Blev inte många minuter sammanhängande sömn för mig, så nu sitter man som en zombie och stirrar.

Lägger upp alla bilder från helgen lite senare idag! :)
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar