torsdag 14 april 2011

Jolie 11 månader idag!!!

Bara 1 ynka månad kvar till hennes första födelsedag!!! Fattar inte var tiden tagit vägen?!
kommer resten av tiden också gå så här snabbt? Kommer jag helt plötsligt upptäcka att min dotter är vuxen nog att flytta hemifrån eller kommer jag slås av det faktum att jag helt plötsligt ska bli mormor?

Den senaste månaden har det hänt massor!
Hela hennes sociala utveckling har gått framåt med stormsteg. Vi har kommit fram till att vi fått en liten pajas i familjen. Hon älskar att få oss att skratta!
Men lilla fröken har även ett blixtrande humör och om hon inte får som hon vill så kastar hon sig bakåt som ett U och skriker i falsett!
Sen har hon lärt sig några nya ord och fått en till tand.
Men det största av allt är att hon lärt sig att !!
Nog för att hon helst kryper vart hon än ska, men om det är korta sträckor så väljer hon att gå. Särskilt om det är från en möbel och till någon av oss.

Nu ska jag börja fixa inbjudningarna till hennes alldeles första födelsedagskalas! Ska bli så himla mysigt!!
:)
Jolie min lilla solstråle vad jag älskar dig!!!

1 kommentar:

  1. gud fasters älskling! stor hon har blivit :D vart tar tiden vägen? kram

    SvaraRadera