lördag 23 april 2011

Grillning och mys

Igår åkte vi en sväng utöver igen, för Jens behövde lite saker till renoveringen. Vi åkte även på barnens hus och köpte en boll och ett hink-set till Jolie som hon fick i påskpresent.
På eftermiddan var jag och Jolie ute. Jolie lekte med sina nya saker och jag krattade lite. Jens fortsatte sätta list.
Johan, faster Veonica, Vidar och Madicken kom hit och grillade till middag. Det var kanongott, men jag hade lite dålig matro för min lilla dotter har varit super mammig i några dagar nu, så hon gallskrek om hon inte fick vara i mitt knä eller stå bredvid mig vid bordet. Det dög inte ens att sitta i matstolen 2 mm ifrån mig. Så för alla andras matro satt jag och åt med henne i knät. Vet inte vad det var med henne. Dessutom direkt när jag ätit klart och vi bara satt och pratade, så kunde hon minsann leka på golvet. Ibland är de bra rart med barn...

Idag fick vi en rejäl sovmorgon för Jolie sov till 8.30 sååå skönt!
Nu är det full fart och hon springer och leker med sina fina maracas som hon fick av faster Veronica.
Snart ska vi göra oss klara för att åka ut till Cecilia och Robert och ha en riktig heldag. Ska bli så mysigt!

Hoppas ni får en fin påskafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar