torsdag 21 april 2011

Handling och påsk

Idag ska vi iväg och handla all påskmat och lite kläder till Jolie. Jag ska titta om jag hittar något fint till mig själv också.
Jolie ska få vara påskkärring idag. :D Lägger upp lite bilder på henne senare. :)
Vi ska även handla lite färg så vi kan fortsätta måla i sovrummet. Igår så var vi och beställde tapeterna. Jag längtar tills vi får klart! Det kommer bli så fint!
Jag ska måla våran sängram vit så den passar in i vårt nya sovrum.
Sen är det dags att börja måla och tapetsera i Jolies rum. Det längtar jag också massor till, jag har så grymt mycket ideér hur jag ska göra! Hon kommer få världens finaste flickrum! :)
Känns som det kommer bli mycket gjort de kommande dagarna för Jens har semester. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen medan Jolie fortfarande vilar så vi är klara när Jens kommer hem från gymmet.

Ha en fin dag och Glad Påsk på er!

1 kommentar:

  1. Ja, jag hoppas att det går över med gallstenen snart.. inge vidare.
    du får gärna mmsa bilder på jolie när hon är påsktant :) fick ni bilden på Varga? kramkram

    SvaraRadera