fredag 29 april 2011

Läskigt!

Glömt att skriva om 2 hemska saker som hänt!
Jolie har satt rejält i halsen 2 gånger.

Första gången var förra helgen när vi satt och åt middag. Hon fick ingen luft och kippade och lät jätte konstigt. Jag tog snabbt bort maten hon hade i munnen och hängde henne över armen och dunkade henne mellan skulderbladen och då kom biten upp. Både hon och jag blev jätte rädd.

Andra gången var igår och då satt Jens och matade henne medan jag bakade ut bullarna. Helt plötsligt sätter hon i halsen igen och jag drabbas av panik och blir nästan handlingsförlamad så jag klara inte att göra nåt alls utan skriker till Jens, -men hjälp mig då!! Så han tar henne och springer ut på alltanen och dunkar henne i ryggen.
Efteråt är hon jätte ledsen och gråter intensivt. Skräckupplevelse för hela familjen.

Det konstiga med det här var att jag fick panik, jag brukar aldrig få panik. Jag har varit med om många krissituationer i mitt jobb och vet hur jag ska agera. Jag brukar alltid gå in i min logiska del av hjärnan och överlägga hur jag på bästa sätt ska göra för att lösa situationen. Jag fick ju för fasen inte ens panik när det brann här hemma.
Tror att jag blev så otroligt rädd förra gången hon satt i halsen att jag drabbades av skräck. Jag vet inte vad jag skulle göra om nåt hände Jolie! Hon är ju hela min värld, det underbaraste som hänt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar