söndag 10 april 2011

Mer magsjuka i familjen?

Igår så åkte jag, Jolie och pappa/morfar på birsta. Precis när vi skulle åka så hittade jag inte bilbarnstolen. Jens hade glömt kvar den i vår bil. :/
Jag ringde Jolies faster Veronica och hörde om vi fick låna deras gamla och det gick jätte bra :), tur Jolie har en jätte snäll faster!
Vi åkte och hälsade på Jens på jobbet, han jobbade nämligen hela lördan med att grilla korv och bjuda alla kunder på. Min brorson Robin var där när vi kom och det var så roligt att träffa honom! Var ett tag sen och både jag och Jolie blev glad att få kramas lite med honom.
Jens mådde inge vidare medan vi var där, men hade på sig sitt bästa säljleende ändå.

Efter vi varit där åkte vi (Jag,Jolie och pappa) på krauta och köpte en ny grill eftersom vi tänkte ha grillpremiär hemma hos oss på eftermiddan.
Jens kom till krauta och hjälpte oss att packa in i bilen och berättade att han mådde jätte illa.
Jag och Jolie åkte med Jens hem. Han mådde väldigt illa hela vägen hem och när vi kom hem sprang han in och upp på toan och kräktes.
Det blev alltså ingen grillpremiär.
Jag åt lite snabbnudlar till middag. Jens låg på soffan och sov hela kvällen.
Inte den roligaste kvällen alltså. Hoppas verkligen inte att det är hans tur att vara magsjuk nu!
Få se hur han mår idag. Han ligger fortfarande och sover.

Är så j*vla trött på sjukdomar nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar