tisdag 26 april 2011

Busy, busy, busy!

Det är fullspäckade dagar hos oss nu!

Igår på förmiddan tog jag och Jolie en riktig långpromenad. När vi kom hem så hade Stefan kommit med en ställning som han och Jens satte upp (inför det stundande takbytet). Jag och Jolie var ute och krattade resten av dagen.
Pappa tittade förbi för han var nyfiken på ställningsbygget.
David kom på ett spontanbesök och satt och surrade med oss ett tag.
På eftermiddan kom Jens syster Ängla, Henrik och deras dotter Varga och åt middag med oss.
När jag höll på greja med maten så kom Linda, Olle och deras 5 veckor lilla pojke Ebbe på en snabb visit. Kan knappt komma ihåg när Jolie var så liten trots att det egentligen inte är så länge sen.
När alla åkt hem och Jolie somnat så tittade jag och Jens på Tron Legacy, men jag tyckte inte den var så jätte bra faktiskt.

Idag så har vi varit en sväng till stugan och jag krattade lite, sen satt vi och njöt av solen en stund.
När vi kom hem grejade vi lite ute, sen höll Jens på i sovrummet medan jag gjorde middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar