onsdag 20 april 2011

Saknar

Igår blev det 2 promenader igen. Den ena var på nästan 2 timmar.
Jenny och hennes lilla dotter var med och gick med oss och snacka om att det blir mycket roligare och lättare att gå när man har någon att prata med.
Efter promenaden så sov Jolie fortfarande så jag passade på att kratta lite och "avverka" en buske.
Sen var jag tvungen att väcka Jolie för att hon skulle få lunch. Tröttisen! :D

På eftermiddan så städade jag lite och sen kom min kompis Fredrik på besök.

Efter vi ätit middag så tog vi oss en kvällspromenad och gick och kikade på gravarna. Saknar mamma nå oerhört!
Igårnatt drömde jag en sån verklig dröm om henne (drömmer ganska ofta om henne). Jag drömde att hon bara hade varit bortrest och köpt ett hus i södra sverige. Så jag började direkt att planera att hyra ut vårat hus för att flytta ner till henne. Känns så jävla skit orättvist att hon skulle dö!!!
Att hon aldrig fick träffa min fina dotter. Hon fick bara "träffa henne" när hon låg i min mage. Hon var så glad och stolt över att jag skulle få barn, men förkrossad att hon inte skulle få vara en mormor åt mitt barn.
Jag blir så arg när jag tänker på att min dotter inte kommer få ha en sån underbar mormor som min mamma hade blivit!
Det finns så många varför och om inte...
Känns som mitt hjärta aldrig kommer att bli riktigt helt igen, utan det kommer alltid att fattas en bit.

5 kommentarer:

  1. Ja det är orättvist, och så sorgligt. Jag kan omöjligt förstå den saknad Du och ni bär. Blir helt tom av att läsa det Du skriver och jag vet inte ens vad jag ska skriva. Men jag tror att Jolie gör er starka och hoppet om att mamma på något vis ser.
    Kram

    SvaraRadera
  2. usj stackare det är tufft! känner med dig!

    SvaraRadera
  3. Oj, jag beklagar verkligen! Visste inte... hade verkligen ingen aning. Får man fråga vad som hände?? Hoppas du mår bra i allafall! Ta hand om er!

    SvaraRadera
  4. Jeanette: Tack för omtanken! :)

    SvaraRadera
  5. Ja verkligen! Att ta vara på dem man älskar medans man får chansen, för det kan verkligen gå snabbt..
    Det var faktiskt inte en bild på mig.. jag har inte tagit någon än.. så jag har "lånat" av någon som har typ samma size :)
    Snart ska jag väll lägga upp en egen.

    Kram till er!

    SvaraRadera