tisdag 19 april 2011

Stormsteg

Snacka om att utvecklingen går snabbt när de är i den här åldern, man hinner knappt med!
Ena dan så kryper de bara omkring och andra dan har de massa spring i benen.
Jolie har börjat gått mer och mer. De senaste dagarna så har hon börjat gå överallt hon ska och dessutom bära med sig saker. Nu kan hon vända håll vilket inte gick förut för då tappade hon balansen. Nu är det dags att köpa hennes första riktiga skor! :)
Imorgon eller på torsdag så ska vi åka och köpa en vinddress och ett par skor till henne så hon kan härja fritt på tomten utan att bli lortig (nåja inte genomlortig och blöt).

Igår blev det 2 promenader. En på förmiddan och efter den så krattade jag en stor del av vår tomt, men den är ju så himla stor att jag inte hann klart innan Jolie vaknade i vagnen och ville ha lunch.
Den andra promenaden tog vi efter middagen och då följde Jens med. Han har fått så mycket mer energi sen han började träna!
Jag längtar också efter att börja träna och nu tycker jag att det är dags! Skulle ju börja provträna (för att se hur ryggen klara det) för någon vecka sen, men då blev jag förkyld, sen har sjukdomarna avlöst varann härhemma.

Idag blir det ingen kyrkis. Vi ska vara ute i det härliga vädret och eventuellt ska en av mammorna från kyrkisgruppen och hennes lilla tjej följa med ut på en promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar