onsdag 13 april 2011

Långpromenad och torsk

Efter lunchen så tog vi oss en riktig långpromenad och var ute i 1½ timme. Var så otroligt skönt!
När vi kom hem så var det ju nästan dags att börja med middag, men jag hann i allafall dammsuga lite. Vilket var nästan tvångsmässigt eftersom jag hittade en myra innan vi gick ut och eftersom myror är min livslånga nemisis (har fobi för dem =dödligt rädd för dem efter en barndomshändelse), så behövde jag vara säker på att ingen liten myra fanns kvar.
Pappa kom hit och åt middag idag. Det blev torsk, potatis och äggsås.
Sen förflöt kvällen på som vanligt.
Jens kom hem vid 20.30 ikväll eftersom han har haft en massa anställningsintervjuer ikväll. Är ju dags att anställa semestervikarier. :)
Nu är de dags för sängen!
Nattis på er!

Slänger upp ett gäng bilder på lillgumman oxå :)!

Den vill jag läsa mamma!

Vilken spännande bok!



Vilken ska jag välja av mina böcker...hmmm

Min variant av barnmatsboken smakar också gott!


Jolie sitter och chillar på alltanen efter vår promenad


Tja jag äter blodpudding jag!

Gott!


"Bovve" måste ju oxå få lite, trots att mamma säger ifrån!

1 kommentar:

  1. Sicken liten sötnos hihihi

    Skönt med långpromenad. Älskar det. Kan gå hur länge som helst =)

    SvaraRadera