lördag 30 april 2011

Klädbytardag och familjemys

Igår så var vi och handlade mat och hämtade gungställningen vi fått av min brorsa.
Vi var en stund på Jens jobb för att han hade lite pappersarbete och sånt att göra.
På kvällen igår kom Janne och Petter, för Janne skulle hämta sin hoj som han haft vinterförvarad i vårt garage. Han stannade på fika och Jens syster Victoria och hennes son Hannes från sthlm kom också på besök lagom till fikat.
Vicky och Hannes stannade hela kvällen och vi hade det jätte mysigt!

Idag klev jag upp före både Jolie och Jens och gjorde mig i ordning för att åka på klädbytardag. 10 min innan jag skulle åka vaknade sömntutorna.
Jag var med Jens 3 systrar och vi gjorde alla massor med fynd.
Jag fick 2 fullproppade papperskassar med kläder för under 1000:- och mycket såg helt oanvänt ut och det var bra märken som POP och Esprit.






På kvällen så kom pappa och vi grillade och myste.
Sen åkte vi till Hamre för att titta på majbrasa men det var så kallt och det skulle dröja nästan 2 timmar tills de tände den, så vi bestämde oss för att åka hem till Veronica och fika istället allihopa.
Det var Jens 3 systrar med deras barn och Veronicas kompis Jeanette, Patrik och Elin som fikade. Var fullt hus och jätte trevligt!
Slänger upp lite bilder på Jolies kusiner. :)

Kusin Varga och Jolie

Morbror Jens och lilla söta Varga


Frusen liten Varga

Varga på klädbytardag

Söta kusin Hannes

Hannes leker med sin lilla kusin Jolie

1 kommentar:

  1. Jisses vilka fynd! Jättefina kläder ju! Synd att jag inte hade tid/möjlighet att ta mig dit. :(

    SvaraRadera