tisdag 12 april 2011

Ljus i tunneln

Ikväll börjar jag äntligen känna mig som mig själv igen!
Skönt!
Jag har plågat i mig 2 rostade bröd med smör och lite blåbärssoppa under dan idag, sen ikväll åt jag en portion köttbullar och makaroner motsvarade vad Jolie skulle kunna äta (= 4 köttbullar och en liten näve makaroner). Mådde tjyvens direkt efter jag ätit, men sen ordnade det upp sig igen. Nu ikväll kvällsfikade jag till och med (tvingade i mig rättare sagt) och har inte känt nåt obehag alls av det. Nog för att aptiten inte är på topp, men jag mår ändå hyvsat! :)

Hoppas att allt känns bra imorgon!
Ska hursomhelst gå en promenad om det är väder, för det har varit mycket sitta inne under de här veckorna av sjukdom.

2 kommentarer:

  1. ah..stackare.. hoppas det är bättre idag.
    Tänkte passa på att fråga dig en sak.
    Du nämnde att ni var utomlands i början av din graviditet, och jag funderar på hur du gjorde med maten utomlands? Är mjölken pastöriserad? Hur vet man det? Jag ska ju bo på ett all inclusive, och funderar lite på om jag ska köpa några särskilda tabletter/vitaminer att ha med på resan?... vilken vecka åkte du i..? Hoppas du kan hjälpa mig :) Krya på dig! kram

    SvaraRadera