torsdag 4 november 2010

Vem e lik?

Hejhopp!
Idag har det inte hänt så mycket heller. I natt var Jolie pigg och vaken strax för 3 och tyckte inte vi skulle sova mer. Jag var vaken med henne till efter kl. 5 först i vår säng sen la jag henne i sin säng innan hon äntligen lyckades somna om. När Jolie vaknade vid 7.30 var jag helt slut. Efter jag matat henne så väckte jag Jens som började senare både igår och idag, så han fick kliva upp med henne och jag fick sova i 45 min till.
Jag vilade även när hon hade sin förmiddagsvila men det blev en kortis.
Efter lunch gick vi en långpromenad runt hamre och jag stannade till och klappade stoet och fölet efter vägen och ååååhhh så otroligt söt och mysigt fölet var! Jag saknar faktiskt ridningen. Funderar på att börja igen. Men det blir när Jolie är lite större.

Jens lagade maten idag..."lagade"...hämtpizza :S. Kan ärligt säga att jag inte var ett dugg sugen på det, speciellt inte en vardag. Jag åt inte upp hela och mådde lite dåligt efteråt, både fysiskt och psykiskt. Är trött på att var en vobblig geggklump! Önskar jag kunde börja träna igen! Hatar skitryggen!

Satt och tittade på lite gamla bilder på bebis mig och bebis Jens och jag tycker Jolie är en bra blandning mellan mig och Jens. Hon har Jens ögon och min mun och huvudform. Näsan vet jag inte vem hon är lik på.

Eller vem tycker ni hon är lik?

Bebis Katta



Bebis Jens



Jolie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar