fredag 5 november 2010

Bilder från förr!

Idag ska jag på akutbesök hos sjukgymnasten. Har så ont att det känns som jag ska svimma vilken sekund som helst.
Jag ligger i sängen nu och Jolie ligger och vilar.
Blir tokig på att ha det såhär, varför kan de inte bara fixa mig?!
Efter sjukgymnasten ska vi åka och handla elgrejer till sovrummet för pappa och Jens ska dra elen nu i helgen. Jens har satt upp väggen nu och det känns så skumt när man kommer uppför trappen och där är en vägg som aldrig varit där förut. Man hajar till varenda gång.
Jag ska lägga upp lite bilder från förr nu. Från när jag var liten :)! De var tider de! :D
Mamma, mormor och jag

Mamma och jag framför vårt hus

Mamma och jag

Pappa och jag i skoterspåret

Pappa och jag på båttur

Mina två fina storebröder

Pappa och jag

bebis jag

Jag, Linda och Annie på påsklov i fjällen

Jag och Fredrik som katter :D

Jag och min älskade storebror Stefan

Fyra generationer

Bebis jag

Jag och kalven

Jag åker karusell

2 kommentarer:

  1. Oj, vilka gamla bilder. Va roligt! Det är svårt att se att det är du tycker jag.

    På de andra bilderna du lagt ut så tycker jag att Jolie är en himla bra blandning av både dig och Jens.

    SvaraRadera
  2. Ja jag har förändrats väldigt sen jag var liten! Jag var väldigt blond :).
    Ska lägga upp en nyföddbild oxå för då var jag nästan svarthårig. Min hårfärg gick från mörk till ljus till mörk. :D
    Tycker det är roligt med gamla bilder :). Down memory lane! :P

    SvaraRadera