fredag 12 november 2010

Datastrul!!!


Detta kanske blir mitt sista inlägg på länge, vem vet. Vår dator har nämligen havererat. Processorn har lagt av. Tror det är mitt fel för jag blev förbannad på Jens och slog igen locket på datorn, kanske lite för hastigt. :S
Blir så arg på mig själv!!! Har såna blixtrande humörsvängningar!!! Blir jätte lätt provocerad. Tror det beror på förlossningsdepressionen (vill tro att det är därför i alla fall :P). Allt rinner över liksom.
Jag vill bara gråta för igårkväll skulle Jens föra över alla bilder till ett usb-minne och lyckades "tappa bort" en hel hög med bilder på Jolie...Det är nästan alla bilder från hennes första halvår i livet! :´(
Han ska försöka få tillbaka dem, men de kan vara borta för alltid dessvärre. Jag hatar datorer! Det var bättre förr när man framkallade bilderna direkt!

Igår var jag hos sjukgymnasten och fick behandling. Han använde laser på mig och töjde ryggen lite försiktigt. Han ville sjukskriva mig, så Jens kunde vara pappaledig för att jag skulle ha möjlighet att låta ryggen vila och läka, för det är inge vidare att hålla på att böja sig och lyfta och det är väl det enda man gör när man har en liten bebis. Men det finns inte en chans att vi kan göra så. Särskilt inte innan jul. Det blir ju en ganska stor skillnad på månadsinkomst om Jens ska vara pappaledig och jag dessutom är sjukskriven. Så det är bara att härda ut och försöka ta det så lungt jag kan under dagarna.

Jag och pappa åkte till birsta en sväng igår eftermiddag och Jolie köpte en liten farsdagspresent. Vi var på olika byggvaruhus och tittade på rördelar för att kunna koppla om elementet i sovrummet.
Jag och Jolie gick över en snabbis på Boom när pappa var på K-rauta och tittade på lite soffor och jag tror jag hittat en som jag vill ha. Ska visa Jens den och se vad han säger.
Vi åt på birsta city, sen for vi hem.

Idag ska vi på birsta igen och jag ska köpa ett par vinterskor eller stövlar...vet inte än :P!
Sen ikväll ska vi till Cecilia och Robert på middag, mysigt!!
Nu ska jag hoppa in i duschen medan Jolie tittar på Oso.

1 kommentar:

  1. Åh va jobbigt! Samma sak hände min laptop för ett tag sedan. Trodde det var processorn som dött men det visade sig att en död fläkt gjort att windows kraschat. Allt var borta, alla bilder på Albins första halvår. Är ni säker att det är processorn?

    Hörde att ni också ska till Västansjö, kul! =) Syns ikväll!

    SvaraRadera