måndag 29 november 2010

Pesten

Idag har varit en totalt värdelös dag!
Jag har mått pest av den nya smärtstillande medicinen tramadol och stått långa stunder på knä framför toaletten och kräkts. Sen har jag försökt att vila när Jolie vilat och som tur är har hon varit jätte trött idag och vilade över 1 timme på förmiddagsvilan och över 2 timmar på eftermiddagen. Fast det är inte konstigt när hon varit vaken flera gånger i natt och ändå ville kliva upp vid 7-tiden som vanligt.
Hursomhelst får jag se om jag pallar ta medicinen mer, för jag tror jag hellre har ont än har det såhär.

Ikväll när Jens kommer hem ska vi äta tacos och så ska jag skriva en inköpslista och en packlista inför vår tomtelandsresa på fredag.

3 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt med Tomteland, jag har bara varit där på sommaren och då vill ingen julkänsla infinna sig direkt... :)

    Men du det låter inget vidare med ryggen och värktabletterna... De måste ju kunna prova ut nåt annat som du inte mår illa av.

    Hur som, ha en trevlig resa. Vi ska åka till Östersund och gå på julmarknad på Jamtli är det tänkt, men det ska ju bli svinkallt och i Ösd drar det alltid snålt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fy för att må så illa, hoppas att du har haft en bättre dag idag. Jag är fortfarande förkyld med mega huvudvärk hela eftermiddagarna:( Vi kanske kan ses nåt nästa vecka om vi mår bättre:) Om vi inte hörs innan så får ni ha det så mysigt i tomteland!
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Har du kollat på H&M? Sist jag var där fanns det jätte söta tomteklänningar, tror att Kapp-Ahl hade söta också. Storlekar vet jag ju inte förståss

    SvaraRadera