söndag 7 november 2010

Myspys!

Renovering och ståhej är på schemat hela tiden nu!
Vi åkte till birsta och handlade elgrejer på förmiddagen, lite senare än vi tänkt eftersom Jolie sov ända till kl 9 (vet inte vad som hänt eftersom hon börjat sova så länge igen, men hon kan gärna få fortsätta med det, för mamma är pigg och utvilad)!
Efter vi handlat så fikade vi på charm, sen åkte vi på willys och handlade.
När vi kom hem rev Jens ner den sista delen av väggen och han och pappa drog el.
Jag håller på att planera vad vi ska ha för garderober och har hittat fina på ikea med skjutdörrar. Sen är vi inte 100 överens vad vi ska ha för färg på golvet än, men jag kommer antagligen att vinna! ;)

Jag gjorde kycklinggratäng och ris till middag och Jolie fick potatis- och palsternackspuré vilket tydligen var ganska gott! :)
Efter hon ätit fick hon prova en majskrok, men det var inte lika populärt. Blir väl bättre sen när hon lärt sig äta saker med lite fastare konsistens.
Johan tittade förbi på kaffe och myste med Jolie innan han gick ner i garaget och pulade lite med skotern.

Innan nattning tog jag och Jolie oss ett bad tillsammans. Hon jagade sina badankor runt badkaret så det plaskade och skvätte, medan hon högljutt pratade med dem. Hon är bara för söt lillgumman!!
När fått på sig pyjamasen, så la vi oss i soffan framför tv:n och myste och hon fick sin flaska och efter hon ätit så somnade hon. Vi låg så länge innan jag la ner henne i sängen. Var en riktig myskväll!
Nu har Jens också badat och tänt massa ljus i vardagsrummet och en brasa i kaminen, så nu ska vi ha lite mys vi med. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar