onsdag 17 november 2010

Sjukgymnast och balletdansös

Idag har jag varit till sjukgymnasten och han laserbehandlade mig och detta gör att jag får ännu mer ont i ett dygn innan det ska lägga sig och bli lite bättre. Jag fick dexofen utskrivet eftersom jag slutat amma helt nu. Hoppas det fungerar bra så jag slipper ha så jäkla ont hela tiden...nog för att jag har hög smärttröskel, men det blir utmattande att alltid ha ont dygnet runt.
Fast jag tycker jag blir lite suddig av dem.
Ska tillbaka på fredag och få mer behandling.

När jag kom hem fortsatte jag tvätta lite kläder och dona. Igår storstädade jag hela huset och bytte Jolies och våra sängkläder. Älskar när det är nybytt i sängen, tycker man sover mycket godare då. :)
Jag har även hållit på att måla på min nya oljemålning. En balletdansös.
Men den är inte klar än...krävs många, många justeringar innan den är ok.
Alla skuggningar är inte klar än och balletdansösen ska modifieras lite. Ett "work in progress"!
Slänger upp några blider...tycker egentligen inte om att visa mina "verk" men jag ska försöka komma över det tänkte jag.
Lägger upp slutprodukten om några dagar, när jag tycker att jag är nöjd.




Imorgon ska vi på föräldraträff och på bvc för att väga Jolie i samma veva. Ska bli spännande att se hur mycket hon växt, för det känns att hon gått upp mycket i vikt och hon har fått mycket mys-hull att klämma på. :)

Igårkväll så fick Jens meddelande från sin syster och hon har värkar, så förhoppningsvis så blir det en liten kusin till Jolie innan den här dagen är slut. Idag på förmiddagen så var det fortfarande ganska lång tid mellan värkarna och de hade inte åkt upp än, så det kan bli långdraget om de har otur. Ska bli så spännande! Jag sitter som på nålar härhemma! :)
Btw om det blir idag så gissade jag rätt på datum! :D

4 kommentarer:

  1. men vilken fin tavla du är ju konstnär .:)marlen (vän med veronica)

    SvaraRadera
  2. Haha nja de vet jag inte. :S Men tack så hemskt mycket! :)

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är å måla :) Hoppas att du blir bra i ryggen oxå! :) Alvins mamma Anna

    SvaraRadera
  4. Gud vad otroligt fin tavla!

    Jaha, kan det vara så? :P haha ingen aning jag. känns otroligt lustigt att sätta sig dock. Idag är det lugnt som ett stilla hav. är det lugnet före stormen tro? :)

    SvaraRadera