tisdag 2 november 2010

Barnmat och knappnålar

Idag har det inte hänt ett dugg...
Jag har myst med Jolie, sen har jag legat i sängen varje gång hon vilat för jag har sån bedövande smärta i ryggen. Såg en film på voddler i sängen på förmiddan, läste amelia på golvet i vardagsrummet. Klara inte av att sitta eller knappt röra mig. Pissle!!!

Men en ljuspunkt idag har varit att boken som jag beställt kommit. Första och andra mosbok, som en kompis tipsat mig om. Det är en receptbok för barnmatspuréer, så nu kan jag göra hemgjord mat åt Jolie.
Det känns lite som julafton när man går till postlådan och hämtar sitt paket!



Ja just ja, jag är väldigt förbluffad över min man! Han måste ta alla rekord i djupsömn. :D I natt så gallskrek Jolie för full hals och han snarkade högt, fattar inte hur han inte vaknar av detta oljud. Sen sov han igenom sitt väckningsalarm på morgonen också, så till slut fick jag väcka honom. Ibland önskar jag att jag kunde sova så djupt, jag vaknar ju bara av att en knappnål trillar i golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar