onsdag 10 november 2010

Snö och ont-i-magen-natt


Vilken natt alltså!!!
Jolie har vaknat massvis med gånger och gallskrikit i natt. Hon har varit täppt i näsan (verkar som en ny förkylning är på g igen) och jätte gasig i magen. Hon har slutat skrikit efter varje gång hon släppt sig, sen har det satt igång igen efter ett tag. Funderar på om det beror på potatis- och palsternackspurén hon äter nu.
Var ju nästan kolikskrik ibland. Hon blev högröd i ansiktet och tappade andan ibland, lillstackaren. :/
Man är ju inte super fräsch idag den saken är klar.
Hon sov i alla fall från 5 till 9 så då hann man sova en liten stund, fast jag var tvungen att kliva upp efter hon somnat för att ta smärtstillande för jag har så grymt ont och kunde inte sova.

När vi klev upp hade det kommit massvis med snö! Första snön ser alltid så mysig och fluffig ut!
Blir mycket ljusare och finare med snö också, fast det behöver ju inte komma mängder tycker jag.
Det blir nog ingen promenad idag tyvärr. Kommer inte ut med vagnen och jag kan ju inte skotta med min rygg. :(

Få se vad dagen har att erbjuda. Jag ska måla på min nya oljemålning i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar