lördag 6 november 2010

Storstädning, besök och filmmys

Imorse så vaknade jag före Jolie vid !halv 9! Hon vaknade av att jag rörde mig för att kolla klockan annars kanske hon hade kunnat sova en stund till. Helt otroligt! Den var länge sen hon sov så länge, jag kände mig ju nästan utvilad idag. :D

Idag har jag roat mig med att storstäda hela huset, skurat och dammtorkat varenda vrå. Jolie har jagat mig och moppen med sin gåstol. Hon har verkligen kommit på hur man tar sig fram med den nu. Fort ska de gå! :D
Jens och pappa har hållit på att koppla om el för att kunna riva klart väggen. Så nu har vi ingen ström i sovrummat och halva vardagsrummet, men vi får väl förhoppningsvis tillbaka den imorgon :).

Jag tog en promenad upp till kyrkogården och tände ljus på gravarna. Det är så vackert när alla gravlyktor är tända över hela kyrkogården.
När jag kom hem kom Morgan, Jessica och lilla Tuva på besök. Var jätte trevligt! :)
Det var så länge sen vi träffade dem.

Blev en sen middag ikväll, älgstek med grönpepparsås. Sen när Jolie somnat myste vi med en massa tända ljus och så såg vi en thriller på 4:an med Jim Carrey som jag aldrig sett. Skumt att se honom i en thriller. :/
Har inte sett klart den än så jag kan inte uttala mig om vad jag tycker om den än. :)

1 kommentar:

  1. Så potatis är ingen höjdare hemma hos er heller:) Vi skaprova morot imån tänkte jag får se om det blir bättre. Roligt är det ju iaf. Om du inte har nåt för dig imån kanske jag kan komma förbi?

    SvaraRadera