tisdag 23 november 2010

10 kilo!!!


Nu ska jag börja på diet!!! :O
Var hos barnmorskan innan sjukgymnasten idag och fick då väga mig första gången sen jag var gravid. Åh man kan ju bli deppig för mindre alltså. Jag har 10 kilo att gå ner tills jag väger lika mycket som jag vägde innan jag blev gravid. :(
Typiskt att det tar 2 sekunder att gå upp så mycket men en halv evighet att gå ner det!
Jag visste i och för sig att det var runt den siffran, men jag hade ett litet hopp att det inte var det.
Jaja nu är det slut på gosaker! Det är bara när det är speciella tillfällen som det får slinka ner nåt gott. Fast nackdelen med december är ju att varje helg är speciell. Blir kanske 1 dag i veckan och då inga mängder. :S

Sjukgymnasten gav mig lite hopp i alla fall, jag ska få börja träna lite smått med honom. Fast det är ju inte direkt nån hård träning utan det blir med lätta vikter och väldigt varsamt så inte ryggen blir värre istället för bättre. Men ändå så är det ju träning! :)

Keito är hos oss nu, brorsan och Maria ska till Teneriffa så vi ska vara hundvakt, fast det gäller bara 2 dagar sen kommer Robin hem från Piteå och hämtar hem honom. Så brorsan, Milton och Åke var hit med honom tidigare ikväll. Han springer runt och flåsar än, tittar ut genom fönstren och ligger framför ytterdörren och undrar när brorsan ska komma tillbaka.
Keito och Kirsch

Nu håller Jens på att natta Jolie och det var jätte länge sen han gjorde. Det känns så skönt att få göra nåt annat en kväll. Bara sitta och surfa en stund och glo på dumburken.

1 kommentar:

  1. Ni är underbara som ställer upp å har Keito ett par dagar :) Tusen tack! Se till å ha en egokväll ikväll eftersom Jens förmodligen somnat med Jolie :P Kram på er!

    SvaraRadera