tisdag 16 november 2010

Pulkbilder!

Igår fick jag sms av min kompis från Filipsstad och hon och hennes kille ska komma upp till helgen! Har ju vetat det ett tag, men visste inte säkert om det skulle bli av, men nu är det klart att de kommer. Ska bli så roligt!!! Jag längtar! På lördag ska de komma hit på middag, så jag ska planera något riktigt gott!
Jag har inte träffat henne på jätte länge, hon har ju aldrig träffat Jolie. Hon har inte kunnat kommit hit tidigare på grund av jobb och skola och i sommras när hon kunde hade Jolie kolik och jag hade inte orkat fixa och gjort så mycket så vi tyckte det var bäst att vänta tills koliken gått över. Sen när Jolie döptes så var hon i Australien. Så nu ska jag kramas med henne massor!!!

Har inte sån stor lust att skriva så mycket idag.
Jag lägger upp några bilder från igår när vi var ute och åkte pulka istället. Jolie älskar att åka pulka! :)
Jag har laddat in från kameran, men behållit bilderna i kameran också ifall datorn kraschar helt!








2 kommentarer:

  1. Men vad det ser mysigt ut! Längtar tills Nella sitter själv så vi kan ut och åka pulka vi också! :)

    SvaraRadera
  2. Tar gärna en sväng nästa vecka, har än så länge bara efterkontrollen inbokad på torsdag. Så är det fint väder och du känner för en prommis så hör av dig du! :)

    SvaraRadera