torsdag 25 november 2010

Allt från långpromenad till kinamat på min Katharinadag

Det blev en riktig långpromenad i solen idag! Jag var ute i över 2 timmar! Skönt!!
Lite knöligt bara att gå med båda hundarna och barnvagnen, men efter en stund så lugnade Keito ner sig lite i alla fall.
Jag har känt mig riktigt bra i ryggen både igår och idag så det verkar som laserbehandlingen fungerar. :)
När vi kom hem hade Jolie fått sitt paket från go´boken som vi öppnade tillsammans. En bok om "lille Wille badar" och en mjuk badbok som man kan ha med sig i badkaret, sen en "resa med barn upp till 1-år" bok till mamma och pappa fick vi i paketet. :)

Jag fick sova ut läänge imorse. Jens som jobbar eftermiddag idag klev upp med Jolie så jag fick ligga kvar, men det var väl behövligt, för Jolie hade magknip och bajsade säker 10 gånger under gårdagen och somnade inte förrän kl 23 och efter det så sov hon oroligt och vaknade av och till hela natten. Jolie har inte varit riktigt bra i magen sen innan helgen då hon fick magsjukan. Men jag ringde bvc och de sa att det kunde vara så i upp till 2 veckor efter.
Dessutom om inte det räckte så hade mamma också magknip och var på toan typ 100 gånger i natt. :S

Robin var hit och hämtade Keito och myste med sin lilla kusin. Jolie tycker verkligen om sin kusin! :)
Jag hjälpte honom lite med ett skolarbete innan han åkte hem. Tycker det är så mysigt när han kommer och hälsar på! :)

Ikväll så ska Jens köpa hem kinamat, ska bli riktigt gott faktiskt! Längtar efter hönssoppan! :P
Blir min namnsdagsmiddag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar