torsdag 30 september 2010

Önskar massa pengar!

Igår så blev det en liten sväng till birsta trots allt. Jenny frågade om jag ville följa med, för hon skulle åka och hämta tapeterna. Hon fixar och donar hela tiden hemma. Jag önskar jag hade tid och massa pengar så man kunde göra i ordning hela huset!
Vi åkte en sväng på boom för hon hade inte varit där och det finns så mycket fina saker där. Man får en massa inspiration!


På kvällen kom Robin upp och umgicks lite med oss och lilla kusinen. :)
Sen dök pappa upp som gubben i lådan med en hel hög med nyfiskad sik. Han och Micke hade varit och fiskat hela kvällen. Så idag ska vi röka den. Kommer att bli jätte gott!
Pappa hade inte ätit middag så han fick äta restena efter middan, älgfärsbiffar och potatis.

Idag så ska jag till psykologen. Gruvar mig på nåt sätt...men det är ändå skönt att få prata av sig lite. Det värsta är att jag inte kommer ihåg exakt tid när jag ska vara där, så jag tror jag måste ringa och kolla. Hade ju lagt in alla tider på mobilen och nu när den är paj så kan jag ju inte kolla tiderna. :S
Ska nog köpa en iphone, men jag är ju så sjukt snål särskilt eftersom vi ska till ullared också. Fast jag behöver ju en ny telefon, just nu har jag ju Jens gamla trasig misshandlade jobbmobil.





Blev ingen psykolog alls idag. Jens ringde och berättade att han var tvungen att vara kvar på jobbet. Så det blev till att avboka. Typiskt också!

Ikväll kom Fredrik på besök, han kom hem tidigare idag från afghanistan. Skönt att han är hemma igen så man slipper oroa sig på ett tag. Han ska tillbaka igen om 3 veckor.
Vi fick höra lite historier om vad de gjort därnere, de verkar haft det ganska bra ändå.
Vi ska umgås lite i helgen :).
Blir en busy helg! På lördagsmorgon ska jag följa med Jens systrar på klädbytardag och jag hoppas på många fynd till Jolie. Sen på kvällen ska vi ut och äta med Robert och Victoria (Jens syster). Ska bli mysigt att umgås med dem lite. Var evigheter sen vi gjorde något tillsammans.
Imorgon bär det av till Ljusdal, vi ska dit och plantera på min mormor och morfars grav. Sen blir det ju som en lite utflykt dessutom :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar