måndag 20 september 2010

Tjejträff :)

Linda, Vera och Hilding
Jolie sitter tillsammans med tjejerna




Fikamys



Jolie och Tant Linda :)




Idag har vi haft tjej- och bebisträff hos Emma! Det var jätte mysigt! Vi fikade Emmas goda scones och te och fruktsallad.
Linda och Kristin åker ju på torsdag på sin långa jorden-runt-resa och jag kommer att sakna dem massor! Känns som vi inte hunnit träffas så mycket i sommar heller. När de kommer hem igen så kommer Jolie antagligen kunna gå och fyller ett år. När vi skulle säga hejdå så fick jag sån separationsångest att jag inte kunde hålla tillbaka tårarna!


I helgen så firade vi brorsan. Han bjöd på tårta och Marias föräldrar var också där. Jolie är livrädd för brorsan och skrek som en stucken gris varje gång han skulle hålla i henne. Men hon var ovanligt gnällig och jag tyckte hon kändes lite småvarm. Hon somnade ganska tidigt den kvällen. Dan efter hade hon 38.4 i feber och var jätte hängig och ville bara sova, men vaknade bara efter en kort stund. Det höll i sig hela dan. Jens åkte bort till Veronica och lånade flytande alvedon som vi gav henne och då blev det bättre.
På natten vaknade hon hela tiden och jag fick stoppa i nappen och vyssa henne och ge näsdroppar.

Igår eftermiddag gick vi bort med barnvagnen till bygdegården och röstade. Jens såg på valvakan på kvällen, men jag ides inte så jag såg 2 avsnitt av vampires diaries på datorn. Fast jag kollade med ena ögat på valvakan lite då och då ändå...kunde inte låta bli :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar