fredag 24 september 2010

Fredagsmys!

Idag har jag varit på birsta igen, fast med Jens. Vi handlade lite små grejer till hemmet på ikea och lite saker till Jolie. Blev även lite mat inhandlat på willys.
Var skönt att få komma ut och se lite folk, jag blir lappsjuk av att sitta hemma jämt.

Nu ska vi ha fredagsmys och se Prince of Persia som Jens köpte idag. Fast det är ju förstås om Jolie somnar snart, hon har magknip och skriker som en stucken. Hon skriker och fiser om vart annat lillstackaren!
Jens går omkring med henne nu för jag höll på få åt nerverna. Är en smula trött eftersom hon sovit jätte dåligt i natt och imorse väckte hon mig kl 7 med att pilla mig i ansiktet.
Vet inte varför hon varit så skum i magen de här dagarna, kan inte komma på om jag ätit något speciellt...kanske är kiwin, för vi köpte en låda med såna och de har jag ätit ganska många av. :/

Nu ska vi tända lite ljus och mysa ner oss i soffan! För Jolie har precis fisit världens brakis och somnade bara någon minut efter. Inte lätt att vara liten inte.
Jag längtar tills vi kan gå på bio, men jag tror jag ska be Jens syster passa henne någon kväll nån helg framöver så vi kan göra det. Skulle vara mysigt!

1 kommentar:

  1. jag och henrik kan också ha jolie :) då är det nära till bion :)

    SvaraRadera