tisdag 14 september 2010

Härlig morgon...eller?

Nu på morgonen vaknade jag och kunde knappt svälja. Jag låg och försökte dra mig en stund och Jolie låg och pulade på i sängen. Helt plötsligt tar hon i och det sprakar till i blöjan. Hon har uppenbarligen diarré...på hela pyjamasen och i sängen! :S
Det var ju bara att kliva upp och göra en stor rengöring av ungen och byta sängkläder. Ibland är de underbart med barn...

När Jolie förmiddagsvilade så tog jag också en tupplur, för jag mådde inge vidare.
Vi skulle egentligen gå på kyrkis idag, men jag pallade inte.

Ska försöka pallra mig ut och plocka lite nypon idag iaf, för jag ska göra lite egen nyponsoppa. Hittade ett bra recept på nätet. Få se om det blir gott :).
Nu har Jolie precis ålat sig 2 dcm framåt på golvet!! Gullunge!!

Ikväll kommer Jens hem, jag längtar! Han har det tydligen jätte roligt :)! Det var riktigt vildmarksliv med allt vad det innebar (tex skita i en grop hahaha).

2 kommentarer:

  1. jag skulle oxå vilja göra nyponsoppa men jag har bara 2 nypon på mina buskar:(

    SvaraRadera
  2. Du får komma och plocka här om du vill :)!

    SvaraRadera